Breakfast Club

breakfast club - hej magi - #ourmorningtablestory - @juliemakes - hejmagi.blogspot.com

Jeg har en svaghed for morgenmad.

Jeg kan spise morgenmad to gange, hvis det blev tilbudt og jeg var sulten. Jeg kan spise morgenmad til aftensmad. Eller dessert. Eller mellemmåltid. Okay, jeg er bare ret vild med morgenmad.

Jeg foretrækker en sød morgenmad. Havregrød med kanelsukker eller frugt, det kan være frisk eller kogt som kompot. En ostemad med syltetøj eller honning. Vafler med topping. Skyr med topping. Jeg elsker også topping, men det er en anden snak.

Min mand kan bedst lide salt morgenmad, men det er også en anden snak.

Jeg prøver at lære min datter op i, også at foretrække den søde morgenmad, for så tænker jeg det kommer på weekend morgenbordet lidt oftere. Men indtil videre ser det dog ud til hun har en svaghed for pølser og æg, næstefter havregrød og øllebrød. Jeg tror havregrød og øllebrød med frisk frugt, on the side, er hendes favorit.

Nå, tilbage til sporet.

Jeg har på min Instagram-profil vist min datters og min morgenmad frem i en længere periode, desværre er det ikke så tit mere efter jeg er startet på arbejde igen. Under barslen var det oftere. Nu får jeg morgenmad på arbejdet, og kan spise min morgenmad mens jeg starter min computer op. Knapt så magisk. For jeg har jo også den der svaghed for magi, og jeg synes helt ærligt, at det kan være ret magisk at sidde og spise morgenmad.

Den magiske - og hyggelige stemning, opstår når der er ro, gerne fordi det er lidt tidligt. En dejlig morgenmad, den søde af slagsen. Lys og blomster på bordet og ej at forglemme, kaffe i koppen.
Der må også gerne være stille og sød musik på afspilleren, men det er ikke et must.
På Instagram har jeg samlet alle vores morgenmadsstunder under #OurMorningTableStory, her på siden viser jeg bare et udpluk.

breakfast club - hej magi - #ourmorningtablestory - @juliemakes - hejmagi.blogspot.com

breakfast club - hej magi - #ourmorningtablestory - @juliemakes - hejmagi.blogspot.com

Kommentarer

Populære indlæg